BewustOffline anno 2016

0

Onze eerste campagne voor gezinnen is bijna afgelopen en we zijn druk bezig met de voorbereidingen voor de tweede lichting gezinnen. Daarnaast zijn we super enthousiast over onze nieuwe horecacampagne, en waren we zondag 7 februari nota bene op televisie! Een goed moment om even de balans op te maken.

Van een gedachtespinsel in het hoofd van Jos van der Burg is BewustOffline inmiddels geworden tot een concrete beweging, met een groeiende impact. Hopelijk kunnen we in de toekomst alleen nog maar meer mensen bereiken en laten nadenken over de balans tussen online en offline. Wij vinden het in ieder geval fantastisch dat we al van zoveel mensen steun ontvangen, en dat we via berichten, mails en persoonlijke ontmoetingen horen dat er veel erkenning is voor het belang van BewustOffline. Bedankt daarvoor.

Het hoogtepunt van de afgelopen maanden was wat ons betreft de uitzending van Kruispunt TV. Voor een paar minuutjes kwam BewustOffline in heel wat huiskamers in Nederland. De hele uitzending bevestigde de maatschappelijke relevantie van ons thema. Heel wat gezinnen in Nederland worstelen elke dag met de juiste dosis smartphones en internet. En heel wat jongeren en volwassenen zitten meer op social media dan waarschijnlijk goed voor ze is.

Met onze horecacampagne willen we binnenkort ook in cafés en restaurants zorgen voor minder afleiding en meer oog voor elkaar. Hopelijk komen we dit voorjaar de eerste BOxen op de tafels van enkele eet- en drinkgelegenheden tegen.

Via de website is het nu mogelijk om in te tekenen voor onze tweede campagne voor gezinnen. We verwachten begin maart te starten met het uitdelen van de eerste BOxen. Het zou super zijn als u met uw gezin mee wilt doen!

We wensen iedereen heel veel BewustOffline momenten toe,

Team BewustOffline

Share.

Leave A Reply